Álomfogó

2019.07.02

Az álomfogók, más néven álomcsapdák készítése az indián törzsektől származik. Napjainkra világszerte elterjedté váltak, vannak, akik hisznek az erejükben és vannak, akik csak dísztárgyként tekintenek rájuk.

Az indiánok szerint a jó álmok átjutnak a nyílásokon, a rossz álmok viszont csapdába esnek a hálóban, s elvesznek a hajnal fényében. 


Én is készítettem egy álomfogót, de nem hagyományosan tollakkal, hanem csigákkal a nyár szellemében.

Drótból kör keretet hajtottam, amit fonallal vontam be, majd színes szálakból sodort fonalakkal "megszőttem" a hálót. A kész álomfogót kagylóval és csigákkal díszítettem.


Kellemes időtöltést és sok kreatív ötletet kívánok mindenkinek!
Üdv: Gi. 

Gi / Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el