Régi üvegekből lakásdekoráció

2018.08.27

Feleslegessé vált üvegeinknek új életet adhatunk, ha újrahasznosítjuk őket. Különböző formájú dunsztos üvegekből könnyedén készíthetünk lakásdekorációt, melyek díszei lehetnek otthonunknak. 


Ebben a bejegyzésben három variációt szeretnék nektek bemutatni befőttes üvegekre. 
Ha tetszenek és kedvet kaptatok hozzá, merítsetek ötletet, és az újrahasznosítás jegyében készítsetek hasonló, vagy akár alapjaiban más darabokat!
A lehetőségeknek csak a fantáziánk szab határt! 


Ennek a bájos kis üvegnek az oldalait képekkel díszítettem. A fotókat méretre vágva belülről az üveg falára ragasztottam, majd egy kockás textillel lezártam, így olyan hangulata lett mint egy befőttnek. Ebbe a befőttbe a képeken keresztül akár emlékeket is tehetünk el a nyárból télire.


A vékony, magas üvegekből kiváló vázák születnek. Egy csillámló fonallal körbetekertem a derekát, így egy visszafogott, mégis elegáns váza készült belőle.


A nyári estéken jó hangulatot teremt a gyertyafény. Ebbe a különleges alakú üvegbe kavicsokat, kagylókat és csigákat tettem. A tetejére egy laposabb kagylóba teamécsest helyeztem, az üveg száját pedig bőrszíjjal körbetekertem. Ez a tengerparti hangulatú gyertyatartó remek kísérője lehet egy nyáresti beszélgetésnek a teraszon. 
A lángot soha ne hagyjuk őrizetlenül!


Kellemes időtöltést és sok kreatív ötletet kívánok!
Üdv: Gi.  

Gi / Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el